Normark Norway

2018-03-06T09:09:48+01:00

"Vi har benyttet Salgstinget til trening av våre inneselgere, og har gjennom en god kombinasjon av teori og praksis oppnådd meget gode resultater. Salgstingets måte å forenkle til tider krevende samtaler har vært tilfredsstillende, og jeg kan anbefale Salgstinget til de bedrifter som har behov for en motiverende ressurs med bakkekontakt."

Toyota Østfold

2018-03-12T17:19:20+01:00

"Toyota Østfold AS gjennomførte telefontrening for alle sine logistikkansatte i Moss, Sarpsborg og Halden. Treningen ble gjort i to økter hvor hver økt ble avsluttet med en time aktivt telefonsalg. Resultatet av dette var overveldende, da det ble booket en mengde serviceavtaler på den forholdsvise korte tiden! Vi opplevde budskapet som ble kommunisert oss [...]

Toyota Arendal

2018-03-12T16:17:33+01:00

"Vi i Toyota Arendal hadde 2 lærerike og meget inspirerende dager med Jens-Hartvik. Han satt fokus på mental hygiene og salgsteknikk. Jens var meget godt forberedt i forhold til selgerne og våre utfordringer som bedrift. Gjennom bra veiledning i forhold til proaktivitet fikk vi gode resultater allerede under praktisk trening på kurset. Vi kan [...]

NAF

2018-02-28T11:43:28+01:00

"Foredraget «fra Bra til BEST» traff veldig godt i forhold til de utfordringer vi har. Jobben Jens gjorde i forkant av foredraget ved å tilpasse det til våre problemstillinger gjør at dette skiller seg ut fra mange andre foredrag. Jens sin evne til å motivere forsamlingen ved å bruke seg selv og sine erfaringer [...]

Gule Sider

2018-02-27T15:54:22+01:00

"Salgstinget innfridde maksimalt med sine relevante observasjoner av hvordan en salgshverdag er og hva den krever av mentale og fysiske forberedelser. Jeg må også rose deres pedagogiske stil, bruk av lettfattelige tegninger og oppgaver som gjorde det mye lettere å ta til seg. Tusen Takk!"

Lady persienneindustri

2018-02-26T12:11:49+01:00

Referanse fra Lady Persienneindustri AS Jeg ønsker med dette å gi en skikkelig stor takk, og ikke minst en fortjent tilbakemelding på tjeneste levert og som fortsatt er i leveranse (2018). Bakteppet for å kontakte Salgstinget var en situasjon hvor selskapet slet med inntektene, samt hadde en generelt for lav produktivitet. Utfordringene var mange, [...]

Eniro

2018-02-26T11:52:52+01:00

"Eniro og Ditt Distrik er kjent for å ha en av landets beste salgsskoler og vi forventet mye av Jens-Hartvik Quanvik. Salgsavdelingen til Ditt Distrikt har gjort det bra over lengre tid, men det er alltid rom for forbedringer. Foredraget «fra Bra til BEST» passet utmerket for oss. Jens var meget engasjert, uformell, faglig [...]

Netcom

2018-02-28T12:03:43+01:00

«Takk for en inspirerende og motiverende dag for våre selgere. Hvordan du klarer å sette fokus på vår innstilling og holdninger gjør at mange fikk seg en aha opplevelse og dette er noe det er lett å ta meg seg videre i hele salgsprosessen.»

Toyota Oslo

2018-02-26T10:59:55+01:00

«Vi opplevde et engasjerende kurs tilpasset oss. Kurset satte fokus på konsekvensene vår egen mentale tilstand har på medarbeidere og ikke minst jobben vi skal utføre. Kurset var godt forberedt og har for oss vært et referansepunkt og gjort oss bevisst egen påvirkningskraft på omgivelsene.  Spesielt delen jeg nevner over er fremtredende mye mer [...]

Toyota Hell Bil

2018-03-12T16:06:37+01:00

"Alle våre kunderådgivere på ettermarked ble delt i 4 grupper og fikk en halv dag hver med fantastisk input i det å drive med oppsøkende servicerådgivning over telefon. For de fleste kunderådgivere handler dette om å havne utenfor sin egen komfortsone og å jobbe på en helt annen måte. Men etterhvert som de fikk [...]

Toyota Hell Bil

2018-02-26T11:14:32+01:00

«For de fleste kunderådgivere handler dette om å havne utenfor sin egen komfortsone og å jobbe på en helt annen måte. Men etter hvert som de fikk prøvd seg litt så oppdaget de at dette er ganske morsomt. Jens er meget dyktig kursleder som har en egen evne til å lære fra seg og motivere deltakerne. Det er helt tydelig at han har lang erfaring på området og at han vet hva som skal til for å lykkes i et proaktivt kundearbeid.»

Gå til toppen