Ramirent

2020-04-15T12:05:13+00:00

"Ramirent AS ved Region Øst, har over tid, benyttet Salgstinget v/Jens Quanvik internt i organisasjonen for å implementere vår nye kultur og kundeløfte («Smidig Service med et Smil»). Som et ledd i dette, har Salgtinget tilbrakt tid ute i alle våre lokale avdelinger og har i så måte lært seg å kjenne både bedriften [...]

Zero

2020-03-04T12:40:48+00:00

"Vi ble utfordret, hadde det gøy og lærte konkrete tiltak for å bedre møtekulturen. Jeg likte godt at vi fikk konkrete forslag med tydeligere eksempler og gode forklaringer - med mennesket i fokus. Tilbakemeldingen fra teamet er et rungende ja, på at dette var bra!"

GPS Radar

2020-03-31T14:11:38+00:00

"Hver gang Jens er her skjer det magiske ting med salgsresultatene våre! Det er ikke få salgsrekorder som er blitt knust både mens og etter at Jens har vært her. Salgstinget er en sikker leverandør av økt salg, økt motivasjon, økt arbeidsglede og godt lagspill i firma. Norges desidert råeste selgertrener! Ingen over, ingen [...]

Veksttorget

2019-08-13T15:52:24+00:00

"Innholdet var perfekt for oss, og Jens Hartvik fremfører på en veldig forståelig og morsom måte. Han viser et utrolig stort engasjement som også smitter over på oss som deltar på kurset. Mine forventninger ble innfridd 100 % - det var meget godt gjennomført. Noe av det jeg likte best er at Jens er [...]

Askjems

2019-05-28T14:52:34+00:00

Jeg synes dette var veldig bra og forventningene ble overgått. Det var en solid gjennomføring, Jens Hartvik var godt forberedt, og han klarte å engasjere tilhørerne. Jeg kan anbefale Salgstinget fordi det øker motivasjonen og bevisstgjøringen i salgsprosessen.

Bertel O. Steen

2020-01-21T10:17:12+00:00

«Den beste salgstreningen jeg har vært med på i mitt arbeidsliv. Meget inspirerende, gjennomføringene opplevdes som godt planlagt, tydelig, stort engasjement, inspirerende fremgangsmåte noe som gjorde det lett forståelig, spennende og ekstremt givende. Jeg har lært viktigheten av å være enda mere fokusert og strukturert og effekten av å tørre å spørre etter ordre [...]

Hotel Express

2019-03-19T11:58:46+00:00

"Det er gledelig å melde tilbake at samtlige ansatte og samarbeidspartnere har kommet med svært gode tilbakemeldinger på gjennomføringen din. Flere mener, meg selv inkludert, at noe av det beste med ditt opplegg var fravær av halleluja stemning. Høyt faglig innhold, engasjert og meget motiverende. Det var saklig, nøktern info forklart på en lettfattelig [...]

Motor Part

2018-10-08T11:03:18+00:00

"Det ble en fantastisk dag, og Jens inntok avdelingen med storm – han var rett og slett et fyrverkeri som fikk frem det aller beste i selgerne. Jens tok selgerne «på kornet», og han kunne sette seg inn i deres hverdag, og ga konkrete tips og triks for hver og en. Og det fungerer!

Rygg og Rehab

2018-09-25T17:50:34+00:00

"Forventinger ble innfridd i svært høy grad. Det var en god blanding av innhold og det passet fint med et 4 timers salgskurs. Måten Jens forteller historier på er veldig bra og gjør at kurset ikke blir kjedelig. Alle fulgte med hele tiden. Jens formidler informasjonen på et nivå som alle skjønner og kan [...]

Toyota Norge

2018-04-25T12:00:08+00:00

Forventningene ble virkelig innfridd – du rett og slett overgikk dem. Veldig lydhør i forhold til våre behov, og nivået i treningen skulle ligge på. Gjennomføringen – med et vanvittig engasjement – ble veldig bra! Gode rollespill, og veldig bra driv gjennom hele dagen fra morgen til ettermiddag. Vi vil aboslutt bruke deg mere, [...]

Amedia

2018-04-24T09:34:50+00:00

"Dette er tredje gang jeg har opplevd Salgstinget og jeg liker måten Jens kommer til kjernen i våre utfordringer. Jens er engasjert og viser at han forstår hvordan vår hverdag er, på en måte jeg aldri har opplevd tidligere. Jeg føler hver gang at jeg får et skikkelig spark i rævva uten at det [...]

Normark Norway

2018-04-23T12:52:22+00:00

Erfaring samreise og kundebesøk, Salgstinget ved Jens Hartvik Quanvik Vi har samarbeidet med Salgstinget og Jens i en periode på 3 år nå. Innunder dette samarbeidet har vi også benyttet oss av Jens til samreise og kundebesøk med våre distriktssjefer «der det skjer» – i kundebesøket. Dette har vi gjort med ønske om å utvikle [...]

Way Nor

2018-04-18T14:35:18+00:00

"Tusen Takk for meget bra dag, som har fått sving på mine folk! Jeg har aldri opplevd en samling der kursholderen får deltakerne til å bli så engasjert! Gjennomføringen var uformell og det gjorde at terskelen for å si sin mening, og bidra aktivt ble lav. Opplegget passet veldig bra i våre små grupper. [...]

Jæger Automobil

2018-03-12T16:44:33+00:00

"Vi har hos Jæger Automobil hatt kurs/trening i kundeoppfølging ved å ringe et utvalg av kunder for å selge de service eller annet arbeid. Salgstinget v/Jens-Hartvik Quanvik var en inspirerende og motiverende instruktør/lærer. Tilbakemeldingene fra deltakerne var utelukkende positivt og de synes dette var lærerikt. For noen var det en form for repetisjon av [...]

Brages bilforretning

2018-03-12T16:28:18+00:00

"Takker for veldig positiv tankevekker for våre kunderådgivere. Dette mener jeg er en vel anvendt investering som to uker etter kurset allerede har betalt seg flere ganger. Det hele handler om å skape forståelse hos kunderådgiverne om at dette ikke er skummelt eller farlig og det klarte instruktøren med glans! Et klart og enkelt [...]

Toyota Norge

2018-03-12T15:52:46+00:00

"Salgstinget har gjennomført svært mange treningsrunder for våre selgere på området proaktivitet på telefonen. Treningen har vært gjort både på ettermarkedsselgere som selger inn servicer og for selgere i forbindelse med lansering av nye bilmodeller. Salgstinget har en grunnleggende annerledes tilnærming til bruk av telefon som verktøy i salgsprosessen, nettopp ved å ta tak [...]

Toyota Sørvest

2018-03-12T17:08:41+00:00

"Salgskurset var veldig bra! Jens Hartvik kommuniserer på en slik måte at folk blir engasjert og lytter. Jeg likte også godt diskusjonsoppgavene, som ga rom for refleksjon. Som kursholder er Jens Hartvik på toppen i den beste divisjonen! Salgstinget, med Jens Hartvik Quanvik i spissen, belyser nødvendigheten av proaktiv kontakt med kunder med gode [...]

Last inn flere referanser