KURS I TELEFONSALG

I dette kurset vil deltagerne lære dokumenterte virkningsfulle teknikker som vil gjøre dem til superselgere på telefon. I tillegg vil de etter gjennomført kurs være proppet med motivasjon for å løfte sine resultater til nye høyder! Dette kurset passer for alle som har kontakt med kunder over telefon.

HVA SKJER  PÅ KURSET?

KORT FORTALT OM KURS I TELEFONSALG

  • Viktigheten av god produktkunnskap

  • Egenmotivasjon, disiplin og selvledelse

  • Rekruttering av nye kunder

  • Kundepsykologi i teori og praksis

  • Hvordan bygge opp samt styre salgssamtalen

  • Stemmebruk

  • Behandling av innvendinger

  • Hvordan nullstille seg etter avslag

  • Closing teknikker

OM KURS I TELEFONSALG

Kurset skreddersys ut i fra kundens behov og ønsker, utifra type bedrift og bransje. Kurset kan blant annet tilpasses målgrupper som kundeservice, ordremottakere, proaktive selgere og møtebookere. I kurset vil deltakerne få påfyll, inspirasjon, aha-opplevelser og samtidig ha det gøy. Målet er at selgerne skal få lyst til å lære og prestere! Telefonsalg er gøy og skal være gøy! Kurset leveres bedriftsinternt i kundens lokaler eller annet bestemmelsessted. Ønsker du å bestille kurset blir vi sammen enig om omfang av oppdraget samt tid og sted for gjennomføring. Et slikt kurs kan strekke seg fra én dag til flere uker. Et dagskurs vil fungere som en boost som gir inspirasjon og motivasjon til å starte innarbeidelse av nye vaner. Det vil være bevisstgjørende og vi ser ofte at én dag kan være nok til å igangsette en positiv trend, og det gir i tillegg resultater der og da. Imidlertid er det som regel slik at endring tar tid og repetisjon samt mer kunnskap og bevisstgjøring må til. Ønsker du å forbedre resultatene både på kort og lang sikt, anbefaler vi et mer dyptgående kurs som strekker seg utover et lengre tidsrom. Jeg avslutter ofte kursene med innlæring på hvordan deltagerne kan coache seg selv og bruke sine omgivelser for å opprettholde en god utvikling også etter gjennomført kurs.

  • Har du spørsmål rundt kurset? Ring oss: 900 73 900

«Hvem som helst kan komme ut av fokus. Dette får deg fokusert – Det starter med meg selv!»

Robin Johansson, selger, Tvende Media

«Resultatet av dette kurset ble mange flere solgte biler, fornøyde selgere og fornøyd ledelse!»

Knut Karlsen, salg- og markedsdirektør, Toyota Oslo AS

«Beste kurset jeg noen gang har vært på!»

Magne Remme, avd.leder karosseri, Bertel O. Steen

«Jeg har kommet ut av komfortsonen og ut av egen boble!»

Trond Magne Mortensen, avdelingsleder, Insider Facility Services AS

«Et kursopplegg som er så godt basert på praktisk erfaring, at det lar seg øverføre direkte til det daglige arbeidet.»

Espen Aaserud Karlsen, Markedsdirektør, Stavanger Aftenblad

Kjære kunde, vi er her for deg!

Har du spørsmål?

Ikke nøl med å ta kontakt dersom du lurer på noe.