«Vi har hos Jæger Automobil hatt kurs/trening i kundeoppfølging ved å ringe et utvalg av kunder for å selge de service eller annet arbeid. Salgstinget v/Jens-Hartvik Quanvik var en inspirerende og motiverende instruktør/lærer. Tilbakemeldingene fra deltakerne var utelukkende positivt og de synes dette var lærerikt. For noen var det en form for repetisjon av ting man hadde vært igjennom tidligere, men like fullt fant de det inspirerende og nyttig. Vi var ikke mest opptatt av antall treff. For oss var det like stor betydning at vi klarte å lage fullverdige ordre med kunder pr treff. Jens arrangerte en liten konkurranse, og den best hos oss booket 6 komplette service med tillegg på under én time! Det i seg selv er et flott resultat  når man tar høyde for at vi bruker ca 10 minutter på en bestilling fra A til Å.»

Rolf Paulsen, Servicedirektør, Jæger Automobil AS (Toyota forhandler)

Tags: selgertrening, salgskurs, telefonsalgskurs, telefonsalg, møtebooking, Bergen, Hordaland, Bilsalg, bilverksted, kunderådgivere, ettermarked, Toyota, Lexus, proaktivitet