«Terningkast 6! Dette var engasjerende, morsomt og fullt av «oppvåknere» Jeg hadde høye forventninger og de ble ikke bare innfridd, men langt over… Jens gir morsomme og gode eksempler som er veldig lett å kjenne seg igjen i. Denne seansen gjorde noe med både motivasjon, passion og kunnskap for teamet som i neste rekke vil slå ut i mer aktivitet og kontrakter.»

Jon-Egil Langvatn, Salgssjef, Brages Bilforretning AS

«Kurset var godt formidlet, ikke for masete som noen sånne samlinger kan bli. Jens la seg på et nivå som passet gruppen. Jeg tror nok alle gikk ut med en større forståelse av at det er lite som skal til for å forandre seg og få gode kundeopplevelser som i gjengjeld vil gi mer mynt i kassa.»

John Pele Sundgot, Brages Bilforretning 

«Det var god trøkk gjennom hele session, og gode og gjennomførbare metoder for å bli bedre. Motiverende fremtoning og tilnærming til salg, samt forenkling av prosessen og hvor fokus skal være. Jeg satt igjen med mye motivasjon og herlig påfyll av hvor viktig det er med summen av alle tiltakene man gjør som selger.»

Emma Honningsvåg, selger, Brages Bilforretning AS 

«Takker for veldig positiv tankevekker for våre kunderådgivere. Dette mener jeg er en vel anvendt investering som to uker etter kurset allerede har betalt seg flere ganger. Det hele handler om å skape forståelse hos kunderådgiverne om at dette ikke er skummelt eller farlig og det klarte instruktøren med glans! Et klart og enkelt budskap resulterte i en sulten gjeng som gikk løs på oppgavene. Stor takk til Salgstinget for innsatsen. Kjempebra!»

Knut Årsnes, Ettermarkedsansvarlig, Brages Bilforretning AS

Tags: selgertrening, salgskurs, telefonsalg, telefonsalgskurs, møtebooking, bilforretning, Ålesund, Bilsalg, bilverksted, kunderådgivere, ettermarked, Toyota, Lexus, proaktivitet