«Takk for et inspirerende kurs! Jeg hadde flere gode samtaler med de kundene jeg ringte, alle var positive over å bli kontaktet. Jeg har fått flere nye kunder!»
Thomas Jensen, Automobilia AS
«Dette var et inspirerende kurs og jeg fikk et spark i ræva til å utfordre meg selv og ta flere telefoner til kundene. Jeg kan absolutt anbefale kurset til andre!»
Trond Mikkelsen Sylte, T. Sylte Bil AS
«Takk for et bra kurs. Jeg ble i løpet av kurset mer bevisst på selgerrollen, og har innsett at vi må være mer proaktive for å få kundene inn på verkstedet. Tidligere har vi vært mer «bakpå» og tenkt at kundene kommer når de vil. I kurset fikk vi et godt og veldig positivt spark bak , som vi skjønte meninga med. Jeg ønsker meg flere kurs.»
Gisle, Namsos Bilteknikk AS
«Kurset ga meg nyttig læring – og det er berre å gjere det!! Jeg har tenkt lenge kva kan vi gjere for å få inn fleire kunder, men det har blitt kun med tanken. Etter kurset er eg klar til å ringe kunden. Bra kursholder og bra innhold med teori og praksis. Eg deltar gjerne på oppfølgingskurs.»
Elisabeth Boge Sande, Dale Servicesenter AS
«Kurset lærte meg en masse, og jeg hadde ikke tatt de telefonene som ble gjort hvis jeg ikke hadde deltatt. De telefonene jeg tok ga uttelling, og da ble jeg inspirert til å jobbe videre med dette. Kurset var til hjelp for å gå over «dørterskelen». Jeg fikk tøyd noen grenser og lært en del om å kontakte nye kunder.»
Kent Bakke, Brødrene Bakkes Bilverksted A/S
«Jeg ble veldig positivt overrasket over hvor nyttig kurset var. Jeg synes ikke det er så skummelt å ringe lenger, og lærte noen gode tips i forhold til hvordan samtalen kommer i gang. Det er stor sannsynlighet for at jeg blir med på flere kurs.»